آموزش جامع تعویض رام Galaxy Tab 7
پایگاه تخصصی اندروید
دانلود رایگان برنامه و بازی اندروید
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

d
ساعت17:54---19 مهر 1390
سپاس از آموزش جامع و عالیتون

هومن تی تی
ساعت3:08---17 مهر 1390
با سلام
من یک ایمیل به شما فرستادم که در مورد بازیهای گالکسی تب بود که امیدوارم جواب بدین فقط یک سوال اینجا میپرسم که آیا رام2.3.4برای گالکسی تب اومده و اینکه چه فرقی بین این رامها هست واینکه روت کردن یعنی چی واینکه خیلی مخلصیم بابت جواب
راستی بهترین روش برای عوض کردن رام هم بگین
باتشکر


dost
ساعت1:36---23 شهريور 1390
سلام . میخواستم بپرسم در تبلت گالکسی p1000 میشه وی - پی - ان - ران کرد ؟
پاسخ:سلام دوست عزیز بله در گلگسی گزینه ای به نام v-p-n settings وجود دارد که با یوزر و پسورد فعال میشود ولی به جای این کار ها شما میتونید مرور گر opera mini رو که در همین سایت قرار دادم رو نصب کنید که همه ی سایتهای ف.ی.ل.تر رو به برای شما بدون v.p.n باز میکنه .با تشکر


علی
ساعت1:09---22 شهريور 1390
سلام من میخواستم گالکسی تب p1000 بخرم همه چیش به نظرم عالیه فقط بابت باتریش نگرانم . میخواستم نظر شما رو بدونم . من بیشتر برای اینترنت این تبلت رو میخواستم . این تبلت با باتریه فول چند ساعت کار در اینترنت رو جواب میده ؟
پاسخ:سلام دوست عزیز من همین الان با این تبلت به اینترنت متصل هستم و جواب شما رو میدهم بهت تبریک میگم این تبلت ساخته شده برا اینترنت و یکی از بهترینهاست من تا الان کسی رو ندیدم که از خرید این تبلت پشیمون شده باشه باتریش هم که عالیه,این تبلت میتونه بیش از 8ساعت برای شما فیلم پخش کنه که با لب تاپ 2ساعت میتونی فیلم نگاه کنی و برای اینترنت هم به بیش از 10 ساعت پشت سر هم میرسه که به نظر من عالیه. با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط Farid